Juldagen!!!

Nu har det städats lite granna och lite mer kommer det bli!
Ikväll kommer nämligen tre av mina raraste vänner över till mig för att äta och dricka gott för att sen dra vidare till Axa sport center där det e lite party party!

Blev inte att gå upp så tidigt för att städa! Fy på dig säger jag bara, förstöra mina planer sådär ;P

Men men hela världen har ju inte gått under..
Och ni som känner mig vet att jag inte hetsar upp mig (fast jag ibland borde det)

Men nu ska jag ta och gå ut med den sönderslitna hundkojan på balkongen så jag slipper ha den i köket när brudarna kommer över!
Snart e jag faktiskt klar!!

Puss och kram på er och hoppas ni får en trevlig kväll!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0