Gammal!

Kollade precis nu när jag skulle logga in vad jag har skrivit om mig själv och så slog det mig!
Jag är fan 24 år!!!!

Jag börjar seriöst känna mig gammal!!!
Alla tjejer på jobbet e några år yngre och så har vi två som e äldre och har familj å så...

Själv sitter jag där ensam som fan och känner att jag egentligen kanske är för gammal för såna där roliga jobb som jag vill ha  =S

Haha, lr så är det en dum sak jag bara fått för mig =P

Nä nu har jag inget mer intressant att skriva..

HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Max

Gammla gumman ; )

Ne men seriös 24 är väll ingen ålder på en kamel :D

2008-12-03 @ 23:57:08
Postat av: Anonym

Hahahahaha! Jaså är man kamel nu oxå! =P

2008-12-04 @ 01:11:15
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Robin

Jadu, jag undrar hur det kommer kännas när man blir lika gammal som dig. Inte långt kvar till 30 nu, måste ju säga att jag tycker synd om dig anne som är så pass gammal. Hoppas du överlever ålderdomen! haha

2008-12-04 @ 01:50:20
Postat av: Emma-Marie

Men Anne gulli gull gull , det är aldrig försent för lite HEEEELLOOOOOO!!!!!!!!! hahaha näe men drömmar är ju till för att förverkligas så vrf inte bara prova på. Som vi pratade med vakten om igår.. Man kommer säkert ångra sig sen när man är gammal på riktigt el. sitter där med man och barn. LEV LIVET , det är ju till för att levas :) GO FOR IT!



pussiss

2008-12-04 @ 09:29:20
URL: http://thisismeem.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hörrödudu, du är inte för gammal, än.

Men tar du inte tag i saker snart, så sitter du snart där, i gungstolen 90 år gammal och tänker:

"Va faaan gjorde jag inte det där för?"



Hejja annepanne!

2008-12-04 @ 10:08:07
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: nina

haha old woman

2008-12-04 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0