Bitterfitta, det är jag det!!!

Dåligt, dåligt, dåligt humör!!!!
Fy fan för att va på dåligt humör! Det är verkligen inte kul!
Åhhh jag bara kokar! Är så arg på mig själv för att jag inte har disciplinen för att träna, så jag slipper va fet och ful!
Jag är så arg på många många saker just nu!
Usch, när man är så här arg så ska man egentligen inte skriva blogg!
Men det är det enda sättet jag känner att jag kan få ur mig lite skit nu iaf!

Varför får jag aldrig som jag vill?!?!?! =(

Jag vill en massa, jag kommer aldrig få arslet ur att göra en massa, så fuck this!!!

Nu ska jag ta på mig fulaste och största overallen och se ut som den jävla michelingubbe man är och gå ut och gå med Perdita!!


Hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0