Shit vilken dag...

Fy fan vad jag har haft tråkigt idag!!! Inte gjort något vettigt överhuvudtaget.....
Kolla bara på hur många inlägg har jag skrivit idag =S

Fast ifs har jag varit duktig och lagat mat och diskat nu på kvällen så lite nytta har jag gjort..

Men såna här tråkiga dagar borde bannlysas!! Jag ska bannlysa dom! Kunde ju faktiskt ringt runt lite och frågat om folk hade velat rädda mig från en tråkig dag =)

Vissa orkade jag inte ringa och vissa vågade jag inte ringa.......... =S
Så jag får skylla mig själv lite grann...


 
Känns lite konstigt.. känns lite bra... känns lite dåligt...
kan det vara så perfekt? det är läskigt! är det så, kan inte va så...
jag ryser vid tanken... kan ju verkligen va mig själv! men nu får jag ge mig!
vill inte skrämmas! skrämmer mig själv...
Har aldrig tänkt så mycket som nu! Jag vill inte säga att jag grubblar, det gör jag verkligen inte.
Men tankeverksamheten är verkligen i full gång!!



Tack Johan!! Är verkligen inte varje dag man får höra att man e vacker, så jag suger åt mig samtidigt som jag blir jättegenerad!  =P

Nu måste jag få säga att du är tokhet och din personlighet gör dig bara ännu mer åtråvärd..!!
En perfekt kille helt enkelt!!



Nu är det dags för lilla mig att ta ett varmt bad i mitt sjukt stora badkar, ska bli riktigt skönt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0