otur...

vrf ska jag ha sån otur jämt.....
Finns det någon kille som inte är upptagen och som skulle vilja ha ett förhållande?!
Nej alla vill vara singlar och inte ha något seriöst?!
WHY?!?!? Oh why?!
Fan är det för fel... inget fel på mig, kommer min kära mor att säga...
Men va fan! Nåt skit måste det ju vara...

Nåja det blir nog bra förr lr senare!!

Micke, Micke, Micke, Micke, Micke =P
Du är en knäppis!!! Inte fasen hjälpte du mig på traven!! =P
Du vet att jag finns här ifall du vill prata!!!

Åh Tequila och Perdita.... Hur fan ska jag göra med mina kära bebisar...
Det är helt underbart att ha dom, men samtidigt så är det grymt jobbigt eftersom jag verkligen verkligen är låst då jag inte har någon som kan hjälpa till att ta dom någon natt då och då  =(
Måste få komma iväg ibland, men inte fasen kommer man någonstans när man har två monster!

Nä nu måste jag ta och gå ut med monstrena!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0