Mår bra =)

Fy vad jag e på bra humör ikväll =D
Är lite övertrött så har blivit lite flamsigt på jobbet... men folk tycker om mig som jag är oavsett om jag e flamsig lr inte så det gör inget att jag flippar ut lite =P

Nu står stackars Lotta i kassan och undrar säkert vart jag tog vägen... Var bara tvungen att skriva att jag mår fan BRA!!

Bara ta smällarna man åker på i livet. shit happends med en del saker, men det är bara att resa sig och ruska om lite grann och slå vidare! 


"Varje smäll gör ont, men jag blir starkare och starkare"


Kommentarer
Postat av: Max

Hej tjejen!

Allt bra med dig nu förtiden?



Låter som en väldigt bra inställning!



"What dosn't kill u only makes u stronger"



Ha de kanon så ses och hörs vi!



Kraam!

2008-08-13 @ 23:01:34
URL: http://brunnsengsik.webs.com
Postat av: syster

hej, läste precis på johans blogg. fan vilken gris, till dig säger han att han inte är redo för en tjej och sen står det på hans blogg att hans hjärta är låst för någon jävla madde.



hata eskilstuna

2008-08-14 @ 08:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0