kväll/natt...

efter ett sms idag så har jag varit helt borta på jobbet... har känts sjukt.. har inte haft ett uns ork i kroppen, kändes som om jag skulle ramla ihop vilket ögonblick som helst, konstigt eftersom det alltid är jag som har för mycket energi och inte kan stå still i kassan..

slutade  iaf klockan 18, satt kvar en stund och snackade lite skit med arbetskompisarna.. riktigt sköna människor, kan snacka med dom om allt känns det som =)

åkte iaf efter en stund och åkte direkt hem till hundarna och så åkte vi ut till mamma och pappa..
åt lite och pratade lite med mor min sen så gick jag ut med hundarna på tomten och kastade lite leksaker åt dom, stod där i en halvtimme och fick sen för mig att jag i regnet skulle gå ut i skogen i bara tennisskor, mjukisbyxor och en t-shirt med en tunn regnjacka över...
var borta i ungefär 1 ½ timme, behövde verkligen det... att gå i skogen.. jag gick och gickg... hade musiken på mobilen och gick där och sjöng, funderade på om jag gjort nåt fel och dansade och gick lite till..

efter ett tag så kom jag iaf hem till mamma och pappa och då vill mamma att vi ska åka iväg på en liten biltur..
sagt och gjort så hoppar vi in i bilen och åker... har först ingen aning om var vi ska åka... åker mot Läggesta, åker hela vägen dit och svänger sen in mot Gnesta, åker hela vägen till Gnesta och det tar en stund, men jag och mamma får prata av oss iaf... det behövde jag... få prata med mor min! hade en del tankar som behövde komma ut...

jag måste verkligen varit riktigt trött eftersom jag mitt i detta inlägg somnade med datan i famnen och vaknade upp för några minuter sen... sjukt trött!

Nä nu har jag ett litet mail att skriva innan jag somnar igen!

God natt på er allihopa!!

Kraaaaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0