Idag...

...är Anne ledig och vette fan vad jag ska göra med resten av dagen..

Har slösat bort morgonen på att sova, gick upp klockan 12 och har efter det suttit framför datan och sett allmänt dum ut!
Fast det e skönt ibland att inte göra nåt!

Tänkte att jag skulle inviga mina nya stövlar och gå i skogen, men så har jag glömt mina regnkläder hemma och här hos mor och far så har jag inga regnkläder..
Borde göra som dom gör för barn som går på dagis. Ett par regnkläder hemma och ett par på dagis..
Så jag ska ha ett par hemma och ett par hos mamma och pappa som är mitt dagis =D

Nä nu ska jag trotsa skitvädret och gå ut och gå lite med tjejerna iaf!

Hörde av en härlig människa idag som jag inte hört av på några veckor!! Usch vad glad jag blev =D

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0