Heard it all before...

Hörde Madonnas "Heard it all before" i lördags.. Kände bara att det hon sjunger i refrängen är så som jag känner just nu... lr lite iaf...

Åkte till Eskilstuna igår, Micke sa att det var bra väder så jag tänkte inte på att ta med mig något som skydd för regn..
När jag kommer fram e de ju nästan full storm.. så synd att Micke den pajasen inte klätt på sig ordentligt så vi kunde kolla hela matchen denna gång =P
Precis samma sak hände förra gången vi kollade på match tillsammans..
Han började gnälla på att det va kallt och jävligt...
Säger bara att du är en TUNNIS!!!!!

Sa ju faktiskt åt honom att klä på sig, den stora barnrumpan =P

Sen åkte vi faktiskt till hans föräldrar och visade upp tjejerna... Fick beröm för att dom var jättefina, det är dom ju =D
Men Micke att vi känt varandra i nästan 10 år och det är första gången jag träffar dina föräldrar..... skumt säger jag bara =P

Träffade på Alexandra igår oxå, hon käkade lite med mig och Micke..
Konstigt ingen hade någon aptit förutom jag som vanligt...

Nä nu måste jag fortsätta jobba!

Hej då!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0