Hata Eskilstuna!!

Okey kanske inte hata hela Eskilstuna... Hata bara en dum jävla kille i Eskilstuna!!

Var bara så att igår så var jag hos Alexandra och drack och hade trevligt, sen blev det utgång.
Vi gick till Harrys och dansade och drack och hadejättekul!
Ca 10 minuter innan det stänger så står jag och Alex och dansar och så råkade jag stötta till en kille så han spiller lite av sin öl, jag vänder mig om för att be om ursäkt och då
HÄLLER HAN RESTEN AV SIN ÖL över mig.. Lr över höger del av kroppen..
Men det var en hel jävla öl.. Sen så puttar idioten bort mig från dansgolvet och jag vetta fan vad han vill, han säger bara vad gör du och då  sa jag förlåt jag råkade stötta till dig, men du din dumma jävel det var dumt av dig att hälla resten av ölen över mig! Snubben säger inget och när jag försöker gå därifrån så tar han tag i mig han tänkte inte släppa mig därifrån... Fy fan vilken IDIOT!!!!
Jag upprepade några gånger till att det var onödigt att hälla ölen över mig, sen kom en kille som jag och Alex stod och dansade med när detta hände och snackade med killen och så kom en vakt och frågade vad som hänt.
Jag sa att snubben hällt en öl över mig och så gick jag därifrån!

Nu i efterhand så ångrar jag att jag inte slog först och frågade sen vad han ville!
Fy fan vad jag blir arg när jag tänkter på det här!

Jag har tamejfaaaaan aldrig råkat i bråk lr nåt sånt!!!

Nä nu skiter jag i det här!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Always Nr:9

Ge mig ett namn och han kommer be om ursäkt på sina bara knän!!!!!!!!!TRO MIG!!

2008-09-01 @ 12:55:46
Postat av: Danne

Hmm eller ge mig beskrivning på muppen så får man ta en liten tur till eskilstuna ;)

2008-09-01 @ 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0