Fredags kvällen...

... började med att man jobbade till kvart över åtta och sen satt hemma ett tag sen gick jag ut med tjejerna på promenad och ringde runt lite granna.. va ju så sjukt sugen på att få gå ut och dansa =)

Fick tag på en rolig dam, Jenny!  Åkte och hämtade henne i Nykvarn (trodde där ett tag att jag inte skulle komma fram och tillbax då sopamätaren inte var på min sida)
Sen åkte vi iaf hem till mig, gjorde varsin grogg, satte oss på balkongen och snackade lite skit.
Sen var det dags att gå ner till hamn och "shake that ass".
Det kan jag lova att vi gjorde. Fy fan vad vi dansade och kul som fan hade vi...
Var dock väldigt tomt på tjejer och väldigt mycket killar/gubbar som stod runt dansgolvet och inte på =P
Men vi gav dom ifs inte någon plats att dansa på! Hihi..
Ägde hela dansgolvet!
Sen fick Jenny och jag beröm av en snubbe för att vi dansade så grymt bra..
Lr det var väl Jenny som fick mest beröm och jag lite granna där emellan =P Hahaha!

Men jag tycker jag dansar bra och så hade jag kul vilket är huvudsaken, skiter ju i vad alla andra tycker =D

Nåja, jag vill iaf tacka damen, filuren, tjejen, tanten Jenny för en gryyyymt rolig kväll och jag hoppas vi gör om det snart!!!!

(Skönt att du hittade mobilen, och vad fan snackade vi med vakten om? jag kommer aldrig vilja gå dit nån mer, hahaha)

 

Ikväll efter jobbet är det kräftskiva hos syster yster lr inte hos henne, jag vet faktiskt inte vart det e =S
kan vara så att hon och Robert lånat lite utrymme hos hans föräldrar.. Måste ringa och kolla =)

Ha en trevlig lördag på er alla bakismonster och ni andra oxå!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: nina

dumsnut klart vi ska vara hos hans päron det har jag ju sagt flera gånger

2008-08-23 @ 10:17:14
Postat av: Jenny

Yack själv lilla du för i fredags. Det va tok trevligt och måste göras om igen =) Ja blev galet överlycklig när ja kom hem lite smårund (läs tokfull) på morgon kvisten och hittade mobilen på bänken i hallen =)

2008-08-25 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0