ännu en helg...

Lördagen spenderades på jobbet från 9-17.30 sen var det rallyharry hem för att göra mig iordning för lördags kvällen =)

Spenderade lördagkvällen hemma hos Johan där det blev lite att dricka (inte så lite heller, lr vad säger du Micke)
Dagen idag har spenderats framför en tv.. Såg "Arn, tempelriddaren" idag  =)   
Bra film och bra sällskap (som sov dock, men det var trevligt ändå!) 

Tar allt som det kommer, ingen ide att stressa fram något om det nu finns en chans till att det skulle kunna bli något i framtiden!

Men drömma får man =D   hihi...

Jag är världens bästa =D  ville bara säga det!!

Åhh åt melonbitar och äppelklyftor med kanel och socker idag istället för godis, jättegott!!

Nä nu blev det en konstig text här, lite ihopblandad men jag skyller på att jag e trött!!!

kram på er!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gjorde du va jag sa åt dej igår? Hehe

2008-08-10 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0