Alkolås på datan!

Borde ha alkolås på alla elektriska prylar...
mobil, data m.m.
jag skääääääääääääääääääääääääääääääms!!  kommer aldrig visa mig i etuna igen =P
(det vet jag ifs att jag kommer att göra, men fy fan)

Lr så står jag för vad jag skrev! Lr inte..... =P
Jag har raderat ur minnet vad jag skrev och önskar vissa andra oxå gör det ;P

Hihi, Anne, Anne, Anne.......  Jag e som sagt en knäppis!!! Men det står jag för =D

Nu är det dags för frukost!!!  Synd om alla er som sitter på jobbet och har tråkigt! =P  NOT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alkolås i huvudet borde du ha:=) annars kan d bli galna saker på fyllan ahhahaha

2008-08-08 @ 17:21:03
URL: http://lofving84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0