Kryssning ;D

Eftersom alla bangade när "sveriges man kryssningen" va så avbokade jag den kryssningen och drog med Camilla på en cinderella kryssning istället =D
Vi hade skitkul fast båda var lite smått sjuka... men det har ju som sagt inte hindrat oss från att ha kul förut!

Nu ska det skrivas lite om vad som hände på den kryssningen..

Det började med när vi kom till terminalen, då stod det ett gäng män med varsina tidningar framför sina ansikten.
Det roliga va att dom hade klippt ut så dom kunde se "igenom" tidningen och så jävlades dom med en kompis och gick efter honom när han kom ut från terminalen.. hehe vad sjukt det såg ut och dom fick rätt många ögon på sig =P  kul var det att kolla på iaf...

I mängden folk som kommit ut från båten precis stod Tony Irwing... =P
det sa vi till en gammal tant (som va bra på öronen redan innan hon gått på båten) och hon tyckte vi skulle gå fram och säga hej så hon tog tag i mig men jag lyckades ta mig ur hennes klor =P
hon gick iaf fram och fick sig en kram och var jättestolt sedan när hon kom tillbaka för han hade varit såååå trevlig och så va han så trevlig att han sa hej då till henne... hahahaha.. knäpp tant, men vi fick oss ett gott skratt =)

Vi gick ombord på båten och var ruskigt hungriga så vi gick och åt på en gång... När vi satt oss så pratade Camilla i telefon och så kommer servitören fram (som för den delen var rätt fräsch) och säger:
Gud vilken social kompis du har.. mmm svarar jag och säger åt henne att lägga på eftersom vi nu ska beställa =P
hon lägger på, vi beställer hamburgare utan bacon vilket blev till hamburgare utan gris =P
när Andreas (servitör=Andreas=namnskylt) kommer med hamburgarna så sitter Camilla återigen i mobilen och då tar han mobilen från henne och säger till tjejen på andra sidan luren att det e kaptenen som talar och att Camilla inte har tid att prata med henne i telefon för hon ska vara social med mig och äta just nu.. =P
Det var klockrent gjort! Jag skrattade ett bra tag!
Iaf så åt vi och sen var det bara ner i hytten och göra sig iordning för att sen dra igång och svänga sina lurviga =P
Blev en del smirnoff caipiroska (tror det stavas så) med juice och med fanta i hytten.. fy fan va gott det va =P

Sen iaf så drog vi upp till karaoken och där drog vi av Roger Pontares låt, "Vindarna viskar mitt namn".. varför i helvete vi gjorde det vet jag inte.. det var ju inte ens så att vi druckit så mycket så att det var drf.. men sjöng gjorde jag iaf för det bara blev så =P

Vi drog sen vidare och så fick vi dansa med poliser.. fy fan vilken svängom man fick... dags att lära sig bugg när man e lite på fyllan.. Fy vad det gick undan för herr polis.. Dansa snabbt kunde han iaf =P

Åhhh jag e så feg!! Vågade inte ragga på servitören/bartendern fast han stod där framför mig flera ggr.. jag e såååå sjukt förbannad på mig själv... men men, jag vet ungefär hur han jobbar nu, så nästa kryssning ska planeras noggrant  ;P

Hehehe, södertälje har verkligen inget bra rykte.. ska nästa gång inte säga att man e därifrån.... får hitta på nåt bra ställe där man "bor" tills nästa kryssning  =P

Så det var lite om denna kryssning =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0