Fy fan!

Jävla skitdata, skitinternet och skitbloggsida....
Hade skrivit ett långt inlägg igår som jag var rätt nöjd med..
Sen när skiten skulle sparas försvann allt.... grrrrrrr...

Det var lite om gårdagen och om lördagskvällen..
I lördags så kom Frida över och vi åt gott och drack gott sen gick vi ut =)
Som vanligt till vårt vanliga hak, Hamnmagasinet.
Kvällen slutade med att vi åt kebab hemma hos mig och somnade i varsin soffa =P

Igår var jag ute hos mamma och pappa. Hela familjen (utom Nina) var ute och gick med hundarna, det var riktigt trevligt =D   vi hittade en annan "pöl" i skogen där hundarna fick bada.
Ska bli kul att se hur kul dom kommer att ha när dom kommer att få bada i sommar vid nån strand lr så =)
vissa av tokarna älskar ju verkligen vatten..

Nu kommer lite bilder på valparna, njut av dom små monstrena!
         
image50
         
image54

Blev lite bilder på kära mor och far oxå, hehe..

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!!! Du vet det lr hur ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0