blablabla...

Första gången jag är duktig och är uppe tidigt för att gå till tvättstugan =D
Fast ifs e de första gången jag går till tvättstugan överhuvudtaget sen jag flyttade hit.. Vilket var maj förra året..
Frågan e hur jag har klarat mig utan att gå dit så länge, jag säger bara tack mamma för lån av tvättmaskin =P
fastän det mestadels har varit sura miner när jag lånat den så har jag ändå fått stoppa in tvätten där för att få lite rena kläder.

Vilken ...... debatt jag såg på treans insider för ett tag sen.. Bara bröst på badhus..!
Att det skulle va könsdiskreminering är väl att ta i.. ViMän och kvinnor e ju fan olika byggda och har alltid varit det. Och det har man alltrid tagit hänsyn till tidigare vrf ska vi nu ändra det?!?!
Och att säga att det vi inte ska ta hänsyn till är männens kåthet.. Det är ju iunte bara det det gäller. Gubben som satt där och skulle va sexualrådgivare sa, "Vem bryr sig om ett par bröst är täckta med en tygbit lr inte?!"
JAG BRYR MIG!!!! Jag vill inte se dom! Behåll dom för er själva.. Jag vill inte se andras bröst hänga halvvägs till golvet lr se nåns perfekta silikontuttar som sticker ut ögonen med bröstvårtorna =P

Ojojoj, men det e ju så lugnt och harmoniskt på nakenbaden.. JA, men det är ju för att dom själva väljer att gå näck och vi som inte vill se nåt håller oss på andra stränder..
Kan man inte ha den respekten att om jag inte vill se nån naken så ska jag slippa det samtidigt som man ska respektera dom som vill slänga och hänga med sakerna om dom vill.. Men då kan man ha speciella tider som det var nåt badhus som har..!
Nä rulla upp tuttarna och behåll dom i bhn/bikinin/baddräkten bland folk!!!!!


Undrar om det är ett aprilskämt att Gynning ska vara med i Desperate Housewifes..
Som dom sa på The Voice morgonshow.. En statistroll räknas nog som en gästroll här i Sverige..! =P
Nåja har du lyckats med det Gynning så grattis! Och snacket om att hon skulle tjatat till sig en roll isf.. Nja, det lyckas man nog inte med.. Hur många tjatar inte på att dom ska få den och den och den rollen.. Det kan inte funka så att man tjatar till sig en roll... Det tror inte jag på iaf.


Ska kolla om det finns någonstans man kan få tag på agilityhinder.. Nätet har ifs allt och ingenting så det lär jag hitta.. frågan e ju bara vad det kostar eftersom jag nu måste betala av service och annat på bilen som gick på 8000kronor, fy fan....
Det värsta e ju att jag har verkligen inte 8000 liggandes, så det blir nog till att ta ett lån så man kan betala skiten.
Lr iaf på hälften för jag kunde som tur var dela upp betalningen lite...

Men fy vad jag har onödiga småkostnader som måste bort..
En hemtelefon som endast används till att ringa mamma, e jäkligt onödigt känns det som..!
Massor med småskitkostnader som nu ska elimineras!

Hahahaha, det var mig en tuff aikare!
Fick igår höra att efter allsvenskans start i söndags så lyckades en liten minibuss med aikare komma in på macken samtidigt som ett stort gäng med djurgårdare var där...
I kön till kassorna så stod det en ensam aikare bland många, många djurgårdare som slänger väldigt fulla ord mot den ensamma aikaren (tänker inte säga stackaren, varför förstår ni snart)

Efter ett tag ser Robin i kassan hur det flyger en aikare över godishylla och glassbox som en liten superman mot en djurgårdare som dumt nog sagt till honom; "Du är ingen riktigt aikare"....!
Ha, hur korkat e inte det att säga.. Men det roliga va att efter att han flygit fram och gett honom en stor fett smällkäft så att han flög in i salladskylen så går han muttrande ut och puttar undan lite andra djurgårdare och det e ingen som hindrar honom från att gå.. Utan han går ut till minibussen och sen drar dom iväg... Haha!

Lilla stackars Ulla som stod i kassan och hade sagt åt Robin att trycka på polislarmet så det kom 3 piketbussar på mindre än 5 minuter stod och darrade som ett asplöv ett bra tag efteråt..
Så typiskt att det skulle hända när hon jobbade...

Men nu får det vara färdigskrivet för mig, måste gå ner till tvättstugan och fixa och dona..

Peace out!!!! =D

                                                              @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0