äta upp det man sagt....

nu har jag den senaste tiden gått runt och öst beröm över lilla Tequila över att hon aldrig gör något inomhus, att hon inte kissat lr bajsat inne på hur länge som helst!
Det fick jag surt äta upp idag när jag vaknat klockan sex på morgonen och skulle gå och lägga mig i sängen..

Sätter mig på täcket och ska lägga mig precis, när jag stoppar handen i en bajshög och känner hur jag precis har satt mig i en stor kisshög.. Jag kan lova att jag inte hann lägga mig  =P  flög upp rätt snabbt och plockade bort allt från sängen...

När jag fixat och donat å så, så tar jag överkastet som tack gode gud legat på soffan hela tiden och lägger mig i soffan. Jag somnar rätt fort som alltid =P  men vaknar efter en timme av att hunden står och spyr över mina ben!!!!!

Så nu hade jag inget överkast kvar heller att sova med.. Så det blev en liten filt, en liten fleece filt som man kan köpa överallt.. Men vi vet ju att dom inte är så stora..

Men nu vaknade jag för en halvtimme sen, så jag har fått sova lite grann iaf...

MEN!!! När jag går till toan så ser jag en liten misstänkt hög/pöl inne i köket.. 
Då hade lilla Tequila släppt en liten hög även i köket som inte var av den fasta sorten...

Det var min onsdags morgon iaf =)  får hoppas att resten av dagen går lite bättre! =P

Men stackars lilla Tequila måste åkt på magsjuka lr nåt... Det känns som om hon har blivit så duktig iaf att hon inte skulle göra så mycket på en och samma natt, vi kom ju ändå hem så sent som halv ett inatt..
Så jag skyller på att hon e sjuk!
Så idag innan jag åker till jobbet blir det att ta lite extra hand om lilla bebisen!

Adios!

                                                              @nneee

Kommentarer
Postat av: nina

hahah what goes around comes around.. heheh

stackars lilla tequlisen, ha så kul på jobbet, bajs

2008-04-03 @ 09:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0