jobb i helgen..

jobbade på statoil i helgen... lördag och söndag och det kändes verkligen som ett jobb för mig.. mycket kundkontakt och service med lite andra blandade arbetsuppgifter.. städa t.ex. det kommer man nog aldrig ifrån.. men det e bättre att städa bara lite än som jag gör nu, städar på heltid... usch 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan..  

kollade matchen hos mor och far i lördags och det var en bra och underhållande match... fy fan , ZLATAN e verkligen kung... men mellberg den jävla nöten... hur fan kan man vara så dum att snacka till sig ett kort! det e bara knipa käft och ta det som en man! man kan inte ändra domslutet ändå med en jäkla massa snack... vilken jäkla "mus" han e  =P   tacka fan för att ha inte e lagkapten längre..  men sen så kommer vi till den där jäkla svensson... VA FAN gör fanskapet på plan?!?!  han var mer nytta för danska laget än för svenska laget... han sa i tidningen "ja jag syntes inte så mycket men jag var där och sparkade på danskarna och kämpade..."  men va fan.. hade det inte varit bättre om du sparkade lite mer på bollen din jäkla pajas =P
nä in me Kim istället så det hände något på innermittfältet..!!
det e min åsikt! synd bara att man inte e den som bestämmer! =P

men nu ska jag äta lite granna!

so long suckers  ;D

                                                              @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0