hej hej

nu har jag fått så mycket skit över att jag inte skrivit på bloggen på ett tag.. men har ju inte haft nån lust med någon ting sen det tog slut med enrico..

men nu börjar framtiden se lite ljusare ut igen =D

i onsdags ringde det i min mobil.. det var från statoil i järna där jag var på anställningsintervju för några veckor sen.. dom ville att jag skulle komma och provjobba redan nu i helgen..
så idag var jag där =)  började klockan 8 jobbade till 16.. känns väl helt ok =)
blir nog ännu roligare då man kommer in i det.. och lär känna arbetskamraterna å så..

sen i torsdags var jag hos enrico =O
vi skulle ta en fika men det blev istället så att vi satt hemma hos honom och kollade på idol och sen åt lite granna..
inga detaljer får ni nu.. men det kändes riktigt nice att träffa honom igen =D

får se när vi ses nästa gång =P

så, nu har jag skrivit några rader...  have a nice evening..
och heja på sverige ikväll!!!

                                                     @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0