kk.......

fan va jag blir less och arg på mig själv... sa ju till mig själv att jag inte skulle få några känslor...........
och nu sitter man här svartis som fan och bara vill ha honom......
varför e man så dum.......  när han klart och tydligt sagt att han inte vill ha nåt förhållande.....

sen så skickar man ett sms på fyllan och blir inte klok på det han säger när han ringer upp....

men men nu sitter jag här och tänker att mamma tänker; vad var det jag sa... men hon e så underbar, hon skulle aldrig säga det  =P

nu e de dags att sova =D

god natt!!

                                                 @nneee


(p.s.  mamma hahahah varför ska du alltid ha rätt??!! d.s.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0