åhhhhhhhh.........

usch då.. blev en tuff vecka/helg...  var först sjuk hela veckan och låg hemma hos mamma och pappa och orkade knappt röra på mig... men det var skönt att va där iaf då fick man lite mat å så....

fredag jobbade jag 15-23, kom till jobbet 15 istället för 16.. var 100% säker på att jag skulle jobba 15-22 men så var icke fallet så jag var där från 15-23 istället =P
gick ut på krogen efter det... var nykter =P   kom hem rätt sent runt 3.30-3.45 nån gång efter att skjutsat lite vänner... somnade 4.30 och sen var det bara snällt gå upp vid 7.20 och åka till jobbet.. där var jag från 8-19, sen hem till mamma och pappa och äta och bada lite tunna =)
sen utgång igen, återigen nykter dock... var inte hemma förän 3 och somnade nog inte förän runt 4 nån gång och sen var det bara att kliva upp igen när pappa ringde och väckte mig 7.20 då det var dags att åka till jobbet igen... var där från 8-19 även idag... lite segt men det funkade =)
kom hem till mamma och pappa efter jobbet för att byta bil då jag lånade pappas bil till jobbet så han kunde byta till vinterdäck åt mig =D  men stannade kvar för att äta lite...
satte mig sen i soffan och sen var det kört... somnade runt 21 och vaknade runt 23 och nu kan jag inte sova =S  och är fortfarande kvar i almnäs..
ska väl lägga mig i soffan och slå på tvn och somna till lite ljud...

hahaha, fick ett ragg igår på krogen... trevlig kille tror jag.. hehe.. har pratat med honom en gång förut och det var på lilla biten mellan hamn och olearys... och nu kom han fram och snackade en kort stund och efteråt frågade polarna vem det var... om jag kände honom, och det gör jag ju inte, har ju bara pratat med honom en gång tidigare =P   han gick sen iaf och sen när vi gick därifrån "råkade" han putta till mig och sa med ett leende att jag skulle se upp... haha jo jag får väl göra det säger jag och ler och fortsätter gå... då kommer han efter och säger här får du, så räcker han fram sin mobil.. tack men nej tack sa jag... men ta den och skriv in ditt nummer iaf sa han =)
hahaha, jag som inte den som e den skrev in numret och vinkade adjö och knatade iväg till bilen..
hahahaha, e min enda kommentar......... ;D  

och imorse så kommer det in 3 killar på macken och ena verkar vara lite trött lr onykter lr så var det båda =P  men vi stod och snackade lite granna medans hans piroger värmdes i mikron och då sa han ja men du ser bakis ut =P
hahaha, sa jag.. nä jag e bara trött, har bara sovit runt 4 timmar inatt..
ja men du har helt rödsprängda ögon, säger han...
ja men jag har ögoninflammation, vilket jag verkligen HAR..!
mmmm sa han och log =P
jag kom själv på efteråt hur det lät... som den sämsta bortförklaringen... nåja, jag sa iaf sanningen.. hihihi..

men som jag brukar säga man kan inte vara bäst jämt...! ;D

nu blev det lite skvaller innan tvn sattes på och kudden i soffan puffades upp... men nu så känner jag mig faktiskt trött så lika bra att sova då så kanske man e lite pigg imorgon...

god natt/god morgon på er.................!

                                                             @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0