stackars killen =(

stackars killen!   Nu fick du stryk av två stora hundar.. Det var nära att du strök med där.. Tur att jag har en mor som känner på sig vissa saker..  Synd att vissa inte respekterar henne och lyssnar på vad hon säger! Hade man lyssnat på henne hade du inte varit skadad just nu =(
Men vissa vet inte vad respekt är och vet verkligen inte vad sunt förnuft är... Man måste ifs lära sig det redan när man e liten.. Lära sig att veta vad respekt är och vad sunt förnuft e från början.. Men det går ju inte banka in i skallen på folk.. Fastän man skulle vilja! Eller så skiter vissa fullständigt i det för dom är dumma i huvet!

Jag hoppas du kommer våga åka ut till almnäs igen killen.. Fast jag vet inte om jag vågar ta med dig dit ut när vissa inte har koll på nåt överhuvudtaget...

TACK MAMMA!!!! Ett stort tack både från mig och Killen! Speciellt från Killen! LOVE YOU!!!

                                                        @nneee
image6

Kommentarer
Postat av: nina

killen du är ju världens sötaste,, undra om din matte har kvar din tröja som jag köpte till dig..

2007-05-04 @ 23:41:56
Postat av: teten

hej, brukar kika på din blogg då och då.
ledsen för killen, vet inte riktigt vad som hände
men vad jag förstår var det någon som släppte sina hundar lös hos eila-o-pate?
om du är nyfiken http://tetrapak.blogg.se/ så är detta min blogg. =) hoppas han kryar på sig.

2007-05-14 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0