hänt den senaste tiden...

ja vad har hänt den senaste tiden egentligen.. inte överdrivet mycket..
jobbat hela förra veckan.. =(
och i torsdags var jag på fotbollsträning.. kunde inte hålla mig borta längre.. blondie ringde och snackade lite med mig i tisdags förra veckan och jag blev såååå sugen.. kan inte låta bli att lira.. =)
så i lördags var jag i eskilstuna och kollade div 3 laget lira match mot bk sport.. vann med 1-4 gjorde dom =)  syrran gjorde ett mål, biffen gjorde 2 (ruskigt bra match av henne) och mia (gammelhaggan hehe) gjorde ett med högerdojan t.o.m.  =)
på kvällen var det lagfest hos kemnert.. mycket fin lägenhet hade dem måste jag säga =D    festen var rolig! och jag tycker det var kul att det var så många av de "yngre" tjejerna som kom dit! jag tror vi behöver det för att växa som ett lag..  efter festen hos sara var det utgång.. vi gamlingar gick till hamnen där dom andra tyvärr inte kom in.. nästa gång tycker jag att vi försöker gå nån annanstans tillsammans allihopa  =)

på söndagen var det seriepremiär för div 4 laget.. vi mötte triangelns lag 2.. en match vi vinner med 2-0 efter en kämparinsats av hela laget  =)
måndagen hade jag tagit ledigt då jag hade tandläkartid..
snacka om att dom måste ha bra timpenning.. 12 minuter kostade 512 spänn.. bara för att konstatera att jag inte hade några hål..
måndagskvällen var jag en stund hos maria och sjöng singstar med tjejerna.. NYKTER!!!  det var lite hemskt.. hehe.. fy fan vad jag sjunger illa..  men jag bjuder på det =D   finns andra saker jag gör fan så mycket bättre i stället  =P
dagen idag spenderades på ikea! var dags att få det precis som jag vill ha det i den nya lägengheten! e riktigt nöjd med det jag köpte =D
tack mamma för att du följde med! kul att vi för en gångs skull var överens om allt och inget gnäll på varandra! =D

det var lite om vad som hänt den senaste tiden.. hehe den finns det lite mer.. men de e sånt jag håller för mig själv =P

so long suckers =P
                                                 @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0