midsommar! =D

min telefon ringer 1 minut i 18, svarar inte har inte tid..skulle träffa min söta brasilianare kl 18 på södertälje central.. kommer dit och inte finns det nån söt brasilianare nånstans där.. det ringer på telefonen.. jag svarar och så e de en röst som säger:
"Hej, jag e enricos kompis, han kommer snart. han ska bara äta middag hos mig först.. e de ok?"
ja vad säger man till det?!
"ja de e lugnt" säger jag iaf.. inte så att jag kan komma med krav.. "kom hit med honom på en gång"  nä kanske inte så man gör.. hehe.. men iaf..  kompisen säger  "jag skjutsar ner honom till dig om ungefär 30-45 min"  ok säger jag och i princip springer hem, hämtar bilnycklarna kör som en tok ut till mamma och pappa kastar ner lite mat åt hundarna i skålarna låter dom göra sina behov in med dom i huset igen.. tokkör (lagligt, hehe) hem igen och e väl hemma runt sju.. jaha han har inte ringt än.. jaha, just en jäkla lyckad dag tänker jag.. ensam hemma, inga kompisar (jo bullen som hade fest med sin syster i nykvarn, funderade allvarligt på att åka dit) och så har man blivit dissad på självaste midsommarafton =P.. just snyggt..
sätter mig väl och kollar på tv..
halv åtta ringer mobilen, "det e enricos kompis, vi står vid hotell skogshöjd blir det bra?"  "ja visst det blir bra, jag kommer dit om ca 5 minuter".. "nej vi kan komma närmare istället var bor du?"
hmm försöker förklara det går ingen bra.. till slut kastar jag ur mig "tälje kebab blir bra"..
sagt och gjort dom åker till tälje kebab, jag e dö nervös.. måste ju prata engelska :S  går iaf ut dit och ur bilen kliver enricos kompis som visar sig vara stefan batan, vi hälsar och ur bilen kliver en sååå söt brasilianare, vi kramar varandra och börjar gå därifrån säger knappt hejdå till stefan.. hehe...
går hem til mig och sitter här hela kvällen förutom när vi åker ut till mamma och pappa och släpper ut hundarna på en kissrunda.. åker hem till mig igen och sitter på soffan, mobilen ringer och det är min söta syster =/
hon frågar vad jag gör, säger att jag sitter här med enrico och pratar.. hon vill då prata med honom och jag mitt dumma as ger honom telefonen och säger att det är min syster som vil prata med dig =P
han säger hej, hon frågar om vi har trevligt.. ja det har vi svarar han och hon säger;
INTE FÖR TREVLIGT HOPPAS JAG!!
hur pinsamt e inte det?!?!  shit jag höll på att dö när jag fick prata med henne och frågade vad hon sa =)

men iaf, vi lägger på och jag och enrico fortsätter att prata och han visar mig underbara bilder från brasilien där han bor.. åh jag måste verkligen till brasilien nån gång =D

kvällen fortsatte med bilder och massor med prat och  vid halv fyra kunde jag inte hålla ögonen öppna utan vi går och lägger oss och jag somnar i hans armar... gud vad det var mysigt det var... =D
vi vaknar runt 8 kollar på klockan suckar båda två och somnar om igen, samma sak vid nio.. hehe.. sen vid tio gick vi upp och åt frukost =D
sen skjutsade jag honom den "långa" biten till centralen.. vi säger hejdå (inga mer detaljer där inte, moahaha) och bestämmer att vi ses på tisdag igen då han eventuellt kommer och kollar på sista matchen för säsongen för div 4 laget..

jag hade en jättetrevlig midsommarafton! behövde inte gå ut och plocka sju olika blommor och lägga under kudden då jag hade nåt trevligt redan liggandes bredvid mig  =D

nä nu ska jag ut till mamma och pappa och njuta av livet =D

så vi höres senare!

                                                @nneee
image16 
hope to see you soon again ;D


Kommentarer
Postat av: nina

aj då,, love is in the air säger jag bara.. heheh

2007-06-25 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0