i´m back =D

ja nu e man tillbaka i cyberspacen.. äntligen blev bredbandet förflyttat till nya lägenheten =)
har inte orkat åka nånstans för att skriva några löjliga rader här =P

nå har nu iaf äntligen flyttat.. ifs har jag bott här ca 1 månad nu.. och jag bara älskar det! =D
har ifs redan bråkat med en granne om hunden.. hon ansåg mig vara djurplågare bara för att jag inte lärt hundjäveln att man inte får skälla inomhus och speciellt inte när matte e hemma..
men i alla fall.. den tanten har jag sett en gång efter grälet och då var det ett stort leende på mina läppar och ett falsktklingande "hejhej" som jag så trevligt som möjligt klämde ur mig.. tanten såg vettskrämd ut och sprang in i hissen med sin hund efter att kvävt fram ett hej...  moahaha.. i´m evil  =D

nu e d bara så att man samlat på sig alldeles för mycket saker när man bott i en trea i lite över 2 år.. och nu ska allt få plats i en liten etta, vilket logiskt nog inte funkar hur mycket man än vill..  så det står flyttkartonger i princip överallt.. ett tag stod det en flyttkartong på toa och det e ungefär det som får plats därinne..
men e man lat som jag så kommer väl inte dessa flyttkartonger flytta på sig förän om några månader om jag har tur.. hehehe

apropå ingenting.. vilken underbar syster man har som sätter in supersnygga bilder på en på sin blogg.. payback time e de enda jag säger  =P

nu e de så att jag börjar bli hungrig och jag ska ta och fixa nåt att äta.. så..

so long suckers  ; )

                                             @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0