aah just det...

var på 50 tals fest hos camilla för några helger sen.. det var mycket trevligt! tina kom dit! jag verkligen saknar henne! men man får se till att klara av det! det e inte farligare än så att man åker upp och hälsar på eller att dom kommer ner och hälsar på! =D
och fan va kul vi har när vi ses!
nå tillbaka till festen! jag vet inte riktigt om det var 50 tals tema eller om det var grease tema.. men till mig sa man att det var 50 tals tema.. kom då dit i en svart rätt enkel klänning, för min syster informerade mig om att det var på 50talet den "lilla svarta" introducerades..  så anne hade på sig en klänning =)   det hör ju inte till vanligheterna.. men fy vad jag kände mig snygg! hehe! att det kommer bli mer av klänningar i framtiden kan man hoppas.. =)
nu ska man väl lägga in lite bilder från festen så ni får se hur trevligt vi hade det! =D

         

image15

thats all folks! =D

                                             @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0