typiskt =(

det är ju såååå typiskt att man ska bli sjuk när man ska få besök... enrico skulle komma hit idag men så vaknade jag med ont i halsen imorse... halsen e lite svullen och så gör det lite ont när jag sväljer..
ingen ide att han kommer hit då så att jag smittar ner honom så att matchen på tisdag blir förstörd ='(

men men det e ju trots allt fredagen den 13:e.. =P
dock den första gången jag haft otur under detta datum, så jag ska väl inte gnälla...

nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv och kolla på "fresh prince in bel air"..

hej då

                                              @nneee

Kommentarer
Postat av: teten

vart håller du hus?

2007-07-14 @ 10:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0