trevlig helg =D

helgen har varit jätterolig =D
i fredags, som sagt på kryssning med frida.. igår först hem till enrico på kvällen, sen utgång med några av hans lagkamrater och idag spenderat hela dagen hemma hos enrico =)

igår hade jag skitkul när vi gick ut =D
först kom några grabbar hem till honom så vi satt och drack lite och snacka lite sen åkte vi till cafe opera och när dom stängde (lr lite innan) så gick vi till white room..

tog en taxi hemåt runt 5 nån gång och åkte i värsta roliga taxin.. snubben som körde hade värsta discoljuset inne i bilen och lite skum musik.. men roligt hade vi åt det.. hehe

stannade vid ett gatukök och köpte hamburgare och tunnbrödrulle som vi tog med oss hem och slafsade i oss dom... hann knappt lägga huvet på kudden innan jag hade somnat   =)

vaknade runt 12 och då ringer hans kompis och säger att vi ska ut på stan och äta och att vi har 15 minuter på oss.. hehe.. det var bara att slänga sig i kläderna och hoppa in i bilen  =)

för första gången i mitt liv testade jag lite sushi.. det var intressant.. vet inte riktigt om jag tyckte om det lr inte.. måste nog testa igen för att verkligen veta det  =P

men nu ska jag ta ett varmt bad efter en mycket trevlig helg!

adeus ;D

                                       @nneee

P.S.  Jag hoppas på att få några bilder från gårdagen nån dag snart så jag kan visa er hur trevligt jag hade det   =D

Kommentarer
Postat av: nina

så,, när får man följa med syster på äventyr i stockholm,, vill ju oxå få parta lite med dig/er.. eller är det bara dif:are som
gäller nu?? snyft kram syster

2007-07-09 @ 10:48:15
URL: http://www.vaskelainen.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppsan vi har fått en ny party prinsessa i familjen.
Kram mamma

2007-07-09 @ 18:31:07
Postat av: E

går det bra med Killen? :9

2007-07-10 @ 17:01:39
URL: http://elinkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0