I helgen...

...var syster Mari här och hälsade på!
Det var trevligt, mycket trevligt :)

Tror inte hon förstår hur mycket det betydde för mig att hon var här!

Söndagen låg jag hemma med lite magont, men det var inget man inte klarar av så jag och syster satt och spelade lite tvspel och bara "va"!

Det var riktigt nice :)

Jag har blivit lite av en ensamvarg den senaste tiden och just nu trivs jag med det.
Vill vara själv, vet inte varför.
Men skönt är det :)

Snart blir det att åka hem till Södertälje då påsken snart är här :D
det ska bli underbart!
Hoppas bara att byggrabbarna hos syster och Robert hunnit klart med gästhuset så man kan bo där!
Lr dom kan få va kvar nån dag till efter att jag kommit ner bara så man kan spana lite om de e nån snygg grabb ;D

Nu ska jag ut med vovven en sista gång och sen sova!

Puss&kram på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha det är bara gamla gubbar som jobbar men kom och titta du;)

2011-03-29 @ 17:20:33
Postat av: Anne

Haha, skit oxå! ja men då får dom ju gärna vara klara tills när jag kommer :P

2011-03-29 @ 19:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0