Känner mig inte...

...riktigt på topp just nu.
I princip alla här uppe är uppdelade två och två om hur de umgås å så och jag har ingen...
Så känner mig inte alls som en i gänget just nu.
Vissa "vänner" känns till och med som att dom dissar mig oavsett hur mycket dom säger att dom vill umgås men sen på kroppsspråket så visar dom något annat...
Vet inte om det är med flit lr om det bara är att det råkar bli så..

Tur att jag har Johanna som vill umgås iaf!!

Och Lambi och Amanda!
På fredag har jag bokat Lambi för en tvspelskväll och sen så har Amanda inflyttnings och födelsedagsfest på lördag, så ska dit och fira henne och förhoppningsvis träffa lite nytt folk!

Imorgon blir det en resa till Norge med klassen!
Det ska bli kul och intressant!!

Nu måste jag fixa iordning lite så man är färdig imorgon bitti, för vi ska samlas kl 7 så kommer va rätt trött när man vaknar!!

God natt!
Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0