Saknar mitt långa hår!

Saknar det som faaaaan!
Vill ha långt hår igen!
Ångrar mig som fan att jag klippte av det!
Skulle hellre låtit det vara slitet men ha långt iaf :(
För nu har jag kort och slitet och det ser förjävligt ut och jag vet inte vad jag ska göra med det!
Vågar inte klippa kortare, men det måste jag för något drastiskt måste hända med det...
För kan inte gå runt och se ut såhär i håret och ha ännu en sak på min kropp som jag är ruskigt onöjd med!
Har ni någon ide på vad jag kan göra med kalufsen?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

En rejäl hårinpackning och låta bli platt tång och sånt ett tag :-)

2011-12-03 @ 00:34:37
Postat av: Anne

Det har inte hjälpt...

2011-12-03 @ 23:06:56
Postat av: Mamsen

Kanske ett besök hos frissan skulle hjälpa lite iaf <3

2011-12-04 @ 01:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0