FAN!

Det är ok att lägga ut pengar på en pojkvän och annat skit men när det handlar om vänner så blir det tydligen väldigt svårt helt plötsligt....

Jag är fan student och det är fan inte ofta jag gnäller om att jag inte har pengar.

Visst jag kanske inte köper massa kläder och skit och så, men det är ju nåt jag väljer att inte göra!


Sen va fan!!!
Alltså har du ett fucking BMI under 20 så tycker jag fan du ska hålla käften!!!
Det är folk som ni som gör andra lite "större" tjejer osäkra som fan!!
Ni är INTE FETA!!!!

Orka lägga ner sån jävla energi på det!
Ät vad fan du vill och må bra istället!!!

Jag har gått upp några kilon sen jag flyttade upp till Östersund, men va fan jag mår ju bra och har hälsan i behåll!!

Visserligen ska jag börja träna och ha mig men det är ju för att jag ska bli piggare och få ut mer i skolan, inte lika mycket för att gå ner i vikt!

Så ät ordentligt och träna rätt och skit i alla jävla dieter!!

Så skärpning på er flickor som har en sne bild av er själva!!!


Kommentarer
Postat av: Emma-Marie

Bra skrivet anne :)

2010-03-26 @ 13:38:54
URL: http://thisismeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0