Pissväder!

Det är verkligen tråkigt väder här!
Har varit det ett tag nu!
Vädret här uppe är ifs som vädret i Sthlms området!
Men det är ju inte riktigt ok!
Inte enligt alla här uppe iaf! =P
Ska vara snö och kallt!
Hade det varit snö så hade det varit lite ljusare och då hade det nog allt varit lite roligare! =)

Skulle gå till Petra och kolla film, vi sa att jag skulle dit mellan 19-20 nån gång.
Vaknade från min "lilla" power nap kl 20 =O

Lagom trött kan jag säga =S

Men nu ska jag ut med hunden och det blir nog till att gå till Petra och kolla på film ändå för vi har inget bättre för oss! =P


Apropå ingenting!
Jag har konstiga aningar!
Varför det dock?!

Äsch skakar av mig som en gås =P

Ska gå och våldsgästa Petra snart!

Bye bye!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte kollat din blogg på länge. Kul att du fortyfarande skriver. Ska bättra mig. (trodde du slutat) kram mamma

2009-11-27 @ 12:21:43
Postat av: Anonym

P.s solsen skiner här idag. :-)

2009-11-27 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0