Ny lägenhet!!!

Jag ska FLYTTA!!!!

Nu: en gammal äcklig studentlya på 20 kv med en kyl och ett LITET frysfack.
Ingen riktigt spis/ugn utan en liten jävla skitsak!
Nja jag e ínte riktigt nöjd med lyan nu när man bott här ett tag..

Snart: En helt nybyggd lya, där internet ingår.
Finns en STOR KYL & FRYS och en riktigt spis och ett stort badrum!
Den är 5kv större, men känns mycket större då det är vita snygga väggar!

Ska upp och snacka med Östersundsbostäder imorgon och säga att jag vill ha den! =D

Jag tror jag kommer att trivas sen!
Gör jag fan inte det så är det dags att åka hem igen!!

Men ska ge det en chans till!!! =D

FAAAAAAAAAAAN vad jag är på bra humör!!!!

Ha en trevlig kväll alla glada!!!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0