En fucking jävla pissdag!!!

Dagen börjades med att jag fortfarande har ont i kinden!

Sen så kom den obehagliga känslan runt näsan igen =S

Sen skulle jag cykla till jobbet och det var jag verkligen inte sugen på =(
Satte mig på cykeln och skulle cykla iväg, då höll jag på att ramla in i en bil då kedjan hade hoppat ur eller fått lite hjälp på traven av någon hjälpsam granne!

När jag sen kommer iväg så blåser det så mycket att bara blåsten gör att det tar säkert 5 minuter extra till jobbet denna gång!! Helvete!!!

Kommer fram till jobbet, byter om och ska gå upp och äta en knäckemacka!
Då finns det bara 2 kvar!!!!
När jag lämnade paketet i tisdags förra veckan fanns det betydligt fler i den förbannade förpackningen, så det gjorde mig inte mig så mycket gladare!

Sen så fortsatte dagen i samma anda!

En riktig fucking jävla pissdag!!!!

Sen till råga på allt så kom den där förbannade mensen!!!!!! =@

Som ett brev på posten vill säga! =P

Nä nu ska jag lägga mig och glo lite på tv och försöka få ett bra avslut på denna dag!!!

Jalla bye bye!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Always look on the bright sight of life.

Lala lalala lala la.

Hej gumman!

Det finns alltid nån stackars jäkel som har det värre. Mmmmm kan inte komma nån just nu, men men...

Kram mamma

2009-05-12 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0