Spontana utgångar, vattenläcka & mat!

Alla som varit så spontana med att gå ut med mig å så har försvunnit!
Vart dom har tagit vet jag inte! =S

Saknar er tokiga människor iaf!
En tråkig fredagkväll hemma är verkligen inte min melodi!



Till nåt annat nu!
Min fastighetsvärd ringde 9.10 imorse och sa att jag har en vattenläcka hos mig!
FAAAAAAAAN!!!
13.00 ringde rörmokaren som stod inne hos mig och försökte kolla vad det va för fel..
Men idioten kunde fan inte prata svenska så fattade inte riktigt vad han höll på med..
Så ringde syster och hann bara säga vattenläcka så satt hon redan i bilen på väg hem till mig för att kolla upp allt!

Har jag sagt att jag har världens underbaraste syster?!?!

Hon åkte hem till mig och hittade ingen i min lägenhet, så hon gick ner till källaren där hon såg någon hålla på med rör när hon kom. Där var det inte heller nån så hon gick upp till min granne och hörde med henne vad som hänt!

Tydligen har hennes tak i kök och badrum börjat bubbla och ramla av om man kan uttrycka det så  =S
Sen så råkade syster på gubbarna (rörmokarna) som höll på i min lägenhet.
Och jag har tydligen lite rör i badrummet som har gett upp så jag måste tömma ett skåp i köket och ha en fläkt ståendes där (vilken jag får på måndag) och så har jag ingen värme i badrummet!

Kan det bli bättre lr?!?! =(

Sen om några veckor ska dom byta fönster i lägenheten så tills dess måste jag montera ner sängen för att dom ska ha plats att hålla på med fönstrena!

Det blir till att inte bo hemma på ett tag låter det som =S

Tur att man har mamma och pappa och deras husvagn =P
Bara så att du vet mamma så kommer ni antagligen ha två inneboende hos er ett tag!

Du vet att jag älskar er!  ;P



Har inte ätit sen jag kom hem eftersom jag somnade på soffan och vaknade för typ en halvtimme sen.
Så nu blir det att göra iordning lite mat!
Pytt i panna låter som en god ode =P

Är som vanligt sugen på att gå ut och dansa men det ser ut som att det blir en hemmakväll!
Skönt ifs att bara sitta hemma och bara va för mig själv!
I really need it!!!
Sitta i soffan och bara gosa med min underbara vovve!
Myspys!



Jobb i helgen! Usch och fy!
Puss och kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man vill ju inte skryta men man är ju en riktig pärla..

hehe

vi kanske kan spontan gå ut imorogn syster i reeeally need it. puss

2009-06-12 @ 23:11:29
URL: http://vaskelainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0