=D

Idag har varit en bra dag! Försov mig inte tack vare en underbart rar person som skickade ett gulligt morgonsms till mig!
Sen va dagen på jobbet ok. Jag hann klart en del saker, men att rita den där jäkla kartan tar ju sin lilla tid eftersom man är perfektionist  =S

Sen ska jag fixa en annan som måste bli gjord antingen imorgon lr på fredag då jag vill ha den klar till middagen med jobbet på lördag!
En liten uppgift jag fått av chefen.

Fan ikväll blev det ingen middag  =S
Inte bra gjort Anne... Men men man kan inte va bäst jämt  ;P 

Cyklade iaf hem från jobbet idag med Lotta!
Det var riktigt skönt! =)
Ska ta och cykla till jobbet imorgon oxå tänkte jag så hon och jag kan göra sällskap hem på kvällen igen.
Lite vardagsmotion är alltid bra!

Nä nu snarkar min vovve bredvid mig och jag ska nog ta och göra samma sak.

Gå och lägga mig i sängen och snarka lite granna =P

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finns på halens =) Bara å köpa =)

PoK

2009-04-03 @ 06:41:38
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0