Jag vet...

... att jag inte kommer att va ensam! Tack Emma-Marie för dina positiva ord!
Som nån vänlig själ sa, jag kommer alltid att ha min älskade familj!
Jag vet att jag kommer att hitta den "där" killen som vill göra mig lycklig!
Kanske har hittat den som jag tycker är min drömman.................. den som jag tycker vore rätt för mig......
Som vanligt så är det antagligen så att man tror, tycker och tänker för mycket så man skrämmer iväg dom.....
Brukar va min tur iaf  =P

Visst är den låten fin!! Hörde den faktiskt för första gången igår kväll och satt och lyssnade på den typ 20 gånger i rad =S

Nä nu är det dags att gå ut med mina älskade små tjejer!! =D

Kram på er och ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

spelar inte i eskilstuna :D

2008-09-08 @ 16:09:15
URL: http://diftjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0