Fint väder...

...är det idag! Knallblå himmel och solen skiner!
Men det är som Lotta säger.. Man har ju alltid turen att jobba när det är fint väder!
Det slår aldrig fel! =P

Hade idag bara velat vara hemma och njuta av livet! Lr jag hade inte varit hemma, jag hade åkt ut till Almnäs!
Där har jag inte varit på länge. Stå där och bara njuta av när tjejerna hade sprungit runt och busat, släppt ut resten av busgänget för att alla ska få busa lite!
Vad skönt det hade varit!
Men som sagt, så jobbar man 12-20.15... =(
Men men, jag måste verkligen jobba..! Kommer få sämsta lönen nästa månad =S
Inte kul alls! Fan skulle inte tagit ledigt dom där två dagarna..
Man har verkligen inte råd med att ta ledigt när man som jag jobbar 75%..
Man har knappt råd att bra jobba 75%..
Folk säger; spara pengar Anne så kan du resa och ha kul..
Men va fan jag har lön så jag precis klarar mig varje månad...
Skit jobbigt!!! =(

Nä nu e de nog gnällt!



Imorgon e de kryssningstime!!!!!!!!
Ska bli så kul så kul så kul!!!
Det är jag och 7 vänner till mig som ska åka Cinderella imorgon!
Ska bli kul att åka så många =)

Nu är det dags att gå ut med tjejerna för sen ska jag äta lite frukost och sen göra mig iordning och sen åka och jobba.
Men jag måste säga att jag har kul på jobbet iaf!
Dom flesta som jobbar där e skitroliga och dom förgyller verkligen mina arbetsdagar!! =)


Kram på er alla i höstsolen!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha det blev inte riktigt som jag hade planerat. HAde tänkt va en skötsam flicka å åka hem...

Men så fort jag såg honom hade jag redan bestämt att vi skulle dela täcke =)

Puss

2008-09-25 @ 11:38:11
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0