Idag är en...

...sån där dag då jag inte vill göra nåt!
Ska åka och jobba vid 16 och jobba till 20.15..

Idag ska jag nog ta och flumma till det på jobbet!
Som jag brukar göra ifs =P
Har man kul på jobbet så är det så mycket lättare att va där!

Och jag har faktiskt inte hittills sett någon kund som varit sur för att vi skrattat och varit glada!

Fast det finns ju såna "citronvaginor" som blir skitsura så fort man ler lite! =S

Men dom bryr vi oss inte om!
Iaf inte jag!

Dom kan åka hem och inte visa sig bland andra människor!! =P

Men nu blev jag på väldigt bra humör!

Det är ett under vad musik kan göra med en!!!! =D

Nu ringde kassaledaren och frågade om jag kan komma in till jobbet till 14!
Hon vill nämligen prata med mig =S

Shit nu fick jag ont i magen!!!!
Det var ju dumt att hon sa så! =S

Nu kommer man ju gå runt och undra vad fasen det e hon vill =S

Ååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhh, läskigt!!! =(

Nä nu e de lite mat som gäller!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Max

Äh hon vill säkert bara ge dig löneförhöjning för de grymma jobbet du gör eller så kanske hon vill att du ska ta över hennes jobb för att hon ska sluta :P



Ha de bra!

2008-10-09 @ 14:08:51
Postat av: Jenny

Citronvaginor hahahaha Du e så full av humor min vän =)

2008-10-09 @ 14:09:37
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0