Kräsen...

...ja det e väl det jag e...  =P
Och jag får skylla mig själv för att jag e det..
Men det e ju ändå jag som ska välja =P

En ledig söndag, hur ska man spendera den?

Just nu blir det att sitta framför datan lite granna.
Ska ut med tjejerna snart!
Ut i skogen en vända, sen blir det till att bara ta det lugnt!
Kanske glo nån film med nån av småsyskonen om dom vill =)

Johan och Mari har varit änglar den här helgen som mamma och pappa varit borta!
Igår åt vi frukost tillsammans och middag!
Hur mysigt som helst! Det är nämligen inte varje dag dom har "tid" att sitta tillsammans och äta =P

Men så blev det igår!
Tack mina älskade småsyskon för att ni e så goa IBLAND!!! ;P

Kram!

Kommentarer
Postat av: nina

ja det var så lite så hahah jag räknas väl som småsyskon..

2008-11-10 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0