Falun...!

e nu hos Tina och Crille i Falun..
och oj vad dom små har blivit stora... lilltjejen e ju sjukt mycket mindre än dom, men lika kaxig som matte ändå =P
hon ligger nu och sover bredvid mig och e såååååå sjukt söt..

vi kollade nyss på i am legend.. jag tyckte den va bra.. men man börjar bli lite fundersam eftersom det e sjukt många filmer om virus och skit som cirkulerar just nu.. undra hur man skullr reagera om det kom ett larm om att det verkligen skedde... fy vilka tankar man får när man ser sådana filmer   =P


vet inte riktigt vad du vill och det e jobbigt att det e såå. kan jag vara mig själv runt dig... för jag vill ju självklart inte va någon jag inte e... men e man lite osäker så blir det lätt så att man drar på masken så man förändras... =S

ska på arbetsintervju på Jula på onsdag... håller verkligen tummarna för att det går vägen.... =D 
visst e statoil kul som fan men dom jobbiga tiderna gör inte saken bättre...

e sugen på att byta lägenhet... vet inte varför men verkar inte trivas i den jag har nu... kan va för att standarden e ju inte alltför hög för det priset man ändå får betala... lr så e de bara nåt som sitter i skallen =P
får se vad som händer och fötter i framtiden...

Micke och jag vill iaf flytta till gbg.... vore ju lite roligt... men hur skulle det bli med min underbara tequila då??
det lutar just nu åt det hållet att jag ska behålla henne... att jag inte kan bestämma mig... fan så jobbigt...
men lär jag henne lite vett och etikett så lär det ju va lugnt... med allt....  hoppas, hoppas, hoppas.....

nä nu ska jag dricka lite vatten och sen ska jag gå och lägga mig =P

puss och kram
                                                                 @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0