Söndag 2 advent

Idag sov jag hur länge som helst igen.
Till halv ett, men nu börjar jag känna mig utvilad så det var nog välbehövligt att sova så länge både idag och igår.
Så dagen har nu spenderats åt att gå på stan.
Jag och Kim gick först till Nancys lr vad det nu heter och åt baguette med kyckling/curry röra.
Fy vad den är mättande!! Och sjukt god =D
Sen begav vi oss för att kolla runt lite på stan.
Jag införskaffade lite saker som tops, tofsar, en ny kajal (eftersom hunden tyckte den andra var god) och en handkräm!
Sen gick vi till Ica och jag handlade lite nödvändiga saker som man behöver när man inte bott hemma på några veckor!

Nu kom jag nyss hem och nu ska jag försöka få tummen ur och ta och plocka bort det sista som inte plockades undan igår.

Nu har jag varit duktig och gått igenom en del skit som jag har här hemma, så nu har jag två stora svarta sopsäckar med skräp som ska slängas =S
Fy vad saker man sparar på som man egentligen inte har någon nytta av.
Men nu ska jag undvika att vara en hamster =P

Försöka duger heter det väl  ;P

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0