Korsord, Tequila och frukost...

Har köpt en egen blandning müsli som dom har börjat med på Maxi..  en blandning av pumpafrön, linfrön, solrosfrön, svarta sesamfrön och massor med mer som jag inte vet namnet på men det lät och såg nyttigt ut =P
Ska snart blanda ihop en liten del av den blandningen med en honungsyoghurt! Mmmm, ska bli jättegott!

Nu sitter lilla Tequila, lr hon är inte så liten längre, bredvid mig och slänger på sitt ben.. Det hamnar lite överallt, snart kommer det antagligen landa nånstans och ta sönder nåt.. Det har redan landat på datan en gång..
Busig den där sötnosen, skönt att hon kan roa sig själv, nu är det bara det att hon ska lära sig att va ensam hemma lite korta stunder.. Öva, öva, öva är det som gäller, så efter detta blir det att äta och sen öva igen på att va lite ensam hemma för Tequila.

Frida bjöd på middag i måndags, jag förstår inte vad det e det här med spagetti, köttfärssås, mig och Frida.
Det e standardmåltiden för oss båda, hehe..
Hon bjöd på middag så jag skulle skjutsa henne till maxi för att handla lite grann!
Hon hade inte ens behöva bjuda på middag, jag har ju sagt det till henne att hon behöver bara ringa så åker vi och handlar.. Men jag är ju inte dum och tackar nej till en gratis måltid ;D
I alla fall, så åkte vi och handlade.. Jag köpte en korsordstidning och Frida bara kollade frågande på mig utan att säga nåt.. Efter ett tag skrattade hon till lite och sa, Du och en korsordstidning...
Hehe, jaså du Frida det trodde du inte om mig   =P
Men jag älskar korsord  =D 

Nu börjar jag bli lite väl hungrig så nu är det dags att ta och äta lite nyttig müsli och yoghurt!

so long!

                                                                   @nneee

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej tjejen! Jaså du snackar skit om mig i cybervärlden! Hehe, jag vet att du är smartare än vad du ser ut! ;) Var bara det att jag inte trodde du hade tid för korsord mellan dina flörtar, kryssnigar och gud vet allt ... Har förövrigt skaffat en ny blogg på my space, inte för att jag skrev särskilt mycket i den gamla men men ...

Puss på dig!

2008-04-09 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0