bla bla bubbel...

Onsdagens bravader på grönan var skitkul! Vi hade det mycket trevligt! Åkte attraktioner, åt mat och godis, spelade bort mycket pengar på skitsaker  =P   vi köpte hela raden när vi tävlade på chokladhjulet bara för att nån skulle vinna.. för en gångs skull var det jag som hade mest tur! så det blev en stor ask med PLOPP!  =D   det var verkligen en heldag! vi kom dit till ungefär halv ett och åkte hem lite innan elva så man var bra trött när man kom hem!

idag ska vi spela träningsmatch mot Brommapojkarna i Vagnhärad. dom ligger 2:a i division 2 i sthlm.. och dom ville inte spela mot Nyköping då dom tycker Nyköping är för dåliga.. var det nån som sa, men det låter lite skumt då vi ligger i div.3 och Nyköping i div.2.. men men jag skiter i vilket! jag får spela iaf och det e det enda jag bryr mig om! =D

så nu ska jag äta frukost för att sen bli upplockad av Nina för att åka iväg på matchen =D

puss och kram

                                                      @nneee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0