fotboll, fotboll, fotboll =D

så hade vi match i söndags också.. efter en dålig match stod vi ändå som vinnare mot harg med 5-1.. fick spela topp vilket va kul hoppas på att få göra det igen =D  men hoppas då att vi spelar lite bättre  =/
i måndags var jag och malin a och kollade på när djurgården vann derbyt mot hammarby med 1-0, så nu är dom uppe i serieledning =D
vi hade platser på gamla pressläktaren där man såg väldigt bra   =P   satt där med godis, öl och dricka och såg en tuff match.. (lite väl tuff ibland)  synd att enrico inte spelade när man väl hade så bra platser  =P
igår hade vi DM semifinal match mot Hällbybrunn och efternågra om och men så vann vi den matchen med 3-1.. Nina, Mia och Biffen gjorde mål..  själv fick jag börja på vänsterback  =D
helt överlycklig över det  =D   men tyvärr e jag inte så nöjd med min insats på plan.. men men, man kan inte va bra jämt..

men nu ska jag äta lite granna och sen sova.. åkt på en irriterande förkylning så ska försöka sova bort det  =P

saoynara
 
                                                 @nneee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0