snöööööööööööööö?!?

VAD ÄR DET HÄR?!?!
vaknar klockan 10 på annandag påsk och kollar ut i förhoppning att det ska vara sol  även idag..
men tji fick man.. det ligger ett vitt täcke på marken.. DET HAR SNÖÖÖÖAT!!!
visst att det såg ut som små snöflingor när jag klev ur kompisens bil runt 1 inatt men inte trodde jag att det skulle bli så här...   e ju så trött på skiten nu.. smält bort snabbt, mycket snabbt...

hahaha.. nu kom jag även på att div 3 laget ska ha match idag..  fast det e i västerås och på konstsgräs..
så vi får hoppas det inte e så mycket snö på planen.. vill ju inte att nån ska skada sig..

nä, det kanske e så att man ska sluta med fotbollen... har inte ledsnat på själva fotbollen bara på vissa andra saker.. men men..  lång historia =/

nä nu ska jag ta och börja packa! ska ju som sagt flytta snart! =D

peace, love n understanding

                                                   @nne


Kommentarer
Postat av: Samira

visst blir man chockad då man vaknar upp och ser att det är vitt ute.. i april!

2007-04-09 @ 11:01:11
URL: http://sami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0