En perserkatt som sprungit in i en vägg väldigt hårt!!! =P

Hahahahahaha!!!

Shit vad jag hade kul åt mig själv idag på lunchen.
I lördags så grillade vi med jobbet och hade trevligt och så va det nån "jäkel" som tog kort på allt och alla..

Idag fick jag se ett kort på mitt huvud, i profil!!

Det första jag jag sa va,

"Va faaaan Lotta, kolla jag ser ut som en perserkatt som sprungit in i en vägg jävligt hårt!!"

Hon fnissade lite osäkert, visste nog inte om hon skulle hålla med mig lr inte =P

Men nu är det så att NU vet jag hur jag ser ut i profil!!
(Hela kroppsprofilen)

Som en kvinna/tjej som ser ut att va i femte månaden med ett tillplattat tryne!!!

Hahahahahahahahahaha!!!

Fan va kul man kan ha åt sig själv ibland!!!!!

Nu ska "kattfan" gå lägga sig och snart lär "hundfan" göra en sällskap i sängen oxå =P

Puss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Emmha

det e ju bara att söka.. Silja line söker jätte mkt personal!

2009-04-09 @ 07:55:26
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är skitnsygg anne, även i profil. ;)

2009-04-10 @ 00:53:25
Postat av: Lotta

Det var jag som skrev att du är snygg, även i profil ju :)

2009-04-11 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0