Svar till dig, Lotta =P

Min kära kollega (fast jag säger nog vän istället) Lotta skrev den här kommentaren åt mig;

Om du skulle få jobbet, stanna inte för kärleken här hemma. Jag har struntat i allt för många saker för kärleken, och ack va jag ångrar det ibland.

(och kärleken läääär finnas uppe på fjället, grabbarna där är ju (inte) att leka med.. mohahah)

Ja du kära Lotta, nu e de ju så här att jag inte har någon kärlek som håller mig kvar här =P
Lite sugen är jag, men jag vet inte hur det blir..  Får först se vad jag får för svar sen ta sig en ordentlig funderare igen =P

Haha "dom är inte att leka med"...
Du är bra rolig du  ;D

Nä nu ska jag ut och jobba igen och försöka få ordning på radiohyllorna!

Micke, det ska bli jättekul att komma till Etuna och festa, fast jag ska vara nykter ;P

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0