usch och fy och blä....

Sitter på jobbet och det är kul att vara här egentligen... men jag tycker just nu verkligen inte det jag gör är någe kul....
jag sitter i kassan och har nu verkligen kommit fram till att det är inte det jag vill göra...
är en alldeles för rastlös flicka för att orka stå still och le i en jäkla kassa!

Har nog alltid vetat det, har många gånger diskuterat det med min mor om hur vi båda inte kan ha ett enformigt jobb...
Enformigt jobb kan jag verkligen lova att det blir i kassan..
Le, hej, scanna in varorna, vänd dig mot kund igen, le, säg hur mycket det kostar, ta betalt och säg tack och hej då!

FY FAN vad tråkigt det är...!!!

Spyr verkligen på det... Jag vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte... Ändras det inte snart så vet jag verkligen inte vad som sker... Då kanske det e dags att byta igen   =S

Funderade härom dagen om jag kanske skulle ta och börja plugga!
Att på allvar sätta mig ner och kolla runt efter utbildningar som jag är intresserad av!
Och kanske lr inte kanske då blir det till att byta stad och flytta!

Just nu har jag en liten depp-period igen... Fan tycker inte om mig själv då jag e deppig.. men så e de nog för alla!
Man har sina glada och mindre glada perioder!

Nä nu ska jag ta och bli lite positiv igen!  Lr ska försöka iaf  =/
frågan e bara hur jag ska börja  =P

Nåja nu var rasten slut så det får jag fortsätta fundera på en annan gång!

Puss och kram på er allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0